Loading...
X

Gasztrofeszten a Bizreffel!

bizref autó a homokos parton

Idén augusztusban immár 15. alkalommal vette uralma alá a Gasztrofesztivál a szlovákiai Kamocsát, hogy három felejthetetlen nappal adózzon az élvezetek rostélyán. Volt itt minden, mi szemnek és szájnak ingere, – többek között bebizonyosodott, hogy még mindig a mi lányaink a legszebbek, hogy a kulináriában is hatalmasat tudunk alkotni, nem beszélve arról, hogy ha éjjelig szól a nóta, a jókedv sem marad el! Ebben a zsongó fesztiválhangulatban sikerült időpontot egyeztetnünk F. Andrással is, a Bizref.sk társtulajdonosával, hogy a Gasztrofeszten való jelenlétükről kérdezzük.


Nagyon meglepődtem amikor láttam, milyen nagyszabású megjelenéssel sikerült előállnotok. Régóta készültetek erre a fesztiválra?

Hú, hát igen is, meg nem is! Őszintén szólva, tavaly már volt egy együttműködésünk a Gasztrofesztivál tulajdonosával. Ekkor bonyolítottunk le először bizrefes projektet a fesztivál keretein belül. Én abban az évben voltam először kint, és nagyon bejött minden, így hát rögtön elkezdtünk egy hosszabb távú szövetségben gondolkodni. Nyilván számunkra már akkor az volt a cél, hogy a jövőben a Bizrefet egy hangsúlyosabb jelenléttel prezentáljuk majd a fesztiválon. Végül is jól elszaladt az idő és csupán június végén határoztuk el magunkat a rendezvényen való ismételt megjelenés mellett, így egyetlen hónapunk maradt a felkészülésre.gastrobizref-34

Mire volt elég számotokra ez az egyetlen hónap? Milyen célokat tűztetek ki?

Alapvető
en szerettük volna az embereknek megmutatni azokat a projekteket, applikációkat amikkel most foglalkozunk. Abban maradtunk a társaimmal, hogy a fesztiválon a nyereményjátékot és a rendezvénynaptárat fogjuk propagálni, mert ezeket szórakoztató és kreatív formában tudjuk bemutatni a nagyközönség számára is. A Gasztrofesztben az a klassz, hogy mint minden más fesztiválon nyilván rengeteg ember van, de ami nekünk fontos, hogy itt pontosan az általunk is fő célterületként megjelölt régió kerül a figyelem középpontjába.

Milyen lehetőségeket kínált számotokra ez a rendezvény? Hogy próbáltátok felhívni az emberek figyelmét?

Hát először is, egy fesztivál óriási dobás lehet marketing szempontból, gondolj csak bele, ott vannak a hatalmas színpadok, a kivetítők, ezek olyan technikai lehetőségek, amik akaratlanul is megmozgatják az ember fantáziáját! Főleg, ha vállalkozó! – (neveti el magát)

Elképzeltem, milyen jó lenne, ha a nagyszínpad melletti ledfalon élőben tudnánk lenyomni egy Bizref játékot. Izgatott lettem még a gondolattól is, hogy mekkorát ütne, ha többezer ember találkozna ezen az egyszerű kivetítőn keresztül a játékunkkal. A nagy reklámfelületek mellett pedig arról sem feledkezhetünk meg, mint lehetőség, hogy a kamocsai Gasztrofeszten felszabadult, a hétköznapi mókuskeréktől fellélegzett embertömeg látja a tevékenységünket, olyan emberek, akik éppen buliznak, nyitottak, szívesen játszanak és ha éppen ha úgy adódik, hogy ezeken a játékokon keresztül ismerik meg a Bizrefet és amit képvisel, az a lehető legjobb dolog, hiszen azonnal pozitív élményük társul hozzá.gastrobizref-13

Korábban már megjelentetek a Bizref képviseletében hasonló fesztiválokon?

Részt vettünk már többször kisebb-nagyobb rendezvényeken a Bizreffel, de olyan átütő erejű reklámra nem volt még példa, amit idén a Gasztrofeszt keretein belül létre tudtunk hozni. Ennek többek között az is volt az oka, hogy a két nagy projektünk, amivel a fesztiválon szerepeltük, a nyereményjáték és a rendezvénynaptár tavasszal lett elindítva, a fesztiválok pedig köztudottan nyáron kezdődnek, így korábban ezeket nem volt módunkban bemutatni. Az vállalkozókat megcélzó alapcsomagunk pedig nem igazán fesztiválképes termék, hiszen ilyen rendezvényre bulizni, szórakozni járnak az emberek, és ha szabad ilyet mondani hál’Istennek nem a cégforgalmuk növelése jár a fejükben.


Vigyázat! Hamarosan az interjú veszélyesen jó folytatása következik!

0 Overall Score
0 Reader Rating: 0 Votes
Top